2012. január 31., kedd

Oltás 2, hozzátápi 3

Egybe veszem a kettőt, úgyis összetartoznak...

Szal tegnap megkaptuk a 2. szurit, beadattuk a meningot is, biztos, ami tuti. Enyém gyerek észveszejtően üvöltött már a szuri előtt, mint aki tud valamit, én azt hittem, éhes. Aztán megkapta az oltást, kisbömbike, felvettem, nagy csend, elcsomagoltuk, el is aludt. Így mentünk ki az óóóósanba, persze én még előtte hazaestem kaját csinálni a szörpnek, mert tudtam, hogy délig nem húzza ki egy töltettel (milyen igazam lett).

Aztán itt csak egy fél megjegyzést ejtenék, kis kitérő, igazán, de leszáradhatna a keze az összes paraszt, enyveskezű, degenerált, ingyenélő mocsoknak, aki felbontogatja és ellopja a cuccokat, alig tudtam Samunak MildiBét venni, mert 3 doboz kivételével MIND!!!!!! fel volt bontva, az akciós "3at fizetsz 6ot kapsz" popsitörlők is fel voltak bontva, és ki voltak belőle lopkodva a popsitörlők, alig találtam egy teli dobozt, mindezt úgy, hogy a biztonságiakra néző polcokon voltak a cuccok, a többiről már ne is beszéljünk (cumik, cumisüvegek stb...) és ezúton szeretném üzenni a kedves biztonsági személyzetnek, hogy talán az igazi tolvajokat kéne elkapni és nem a tisztességes vevőket megalázni mondvacsinált marhaságokkal... na mindegy, ez csak kis kitérő volt...

Szal kimentünk az óóóóósanba, aztán még hazasétáltunk, kaja, alvás, na Samu 4kor sírva ébredt, mit sírva, üvöltve, potyogtak a könnyei, először azt sem tudtam, mi baja. Szegény kis prücsök vagy másfél órát ringattam, mire hatott a nurofen, meg mire megnyugodott, utána letettem aludni, mert már neki sem volt kényelmes az ölemben... de talán jobb is így, ha 10kor beadom neki a fájdalomcsillapítót, akkor mire kijött volna a fájdalom, már semmit nem ér...

Emellé megcsinálta a védőnéni a 3 havi státuszt, Mr Díjbirkózó 6570g és 63cm :) 90-100 volt a percentilje, amit nem tudom, mit jelent, de a védőnő azt mondta dióhéjban, hogy azt, hogy jó nagy a gyerek :D

Na és akkor hozzátáplálás: megkérdeztem a védőnőt is, hogy akkor most mi van, mondta, hogy mivel Samu nem anyatejes, így 3 hósan lehet kezdeni a hozzátápit, adhatok neki almát, őszibarackot, körtét, banánt, aztán majd jövő hónaptól főzelékeket. Megkérdeztem a glutént is,biztos, ami tuti, na, megkaptam a nagyjából 15. különböző választ, miszerint a glutént csak anyatejes védelem mellett lehet 4 hós kortól bevezetni, amúgy 7-8 hós kor előtt nem ajánlják, na, most akkor döntsd el, hogy mi van, de mivel gyermek gasztroenterológus doktornő mondta a dolgokat, így hajlamos vagyok elhinni. Akkor legyen úgy, bár nem értem, hogy miért mond mindenki mást, miért nincs egy egységes álláspont a témában??? Szal szintén óóóóóósanban vetten Samunak univer csupajó bébiételeket, mert abban nincs semmi állítólag, se cukor, se tartósítószer, kapott alma-őszit, alma-őszi-banánt és alma-körte-sütőtököt, kipróbálásra, de azért én egyelőre maradok a saját menetrendemnél, már a répalénél tartunk, még megitatnám sütőtök lével, mielőtt teletukmálom almapürével... úgyis mindenki mást mond...

3 megjegyzés:

  1. Hellóbelló :) Meningitec fontos, örülök, hogy beadattad, ráadásul nem is nagy összeg. Ma jön hozzánk védőnő, nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit fog a hozzátáplálásról prüntyögni. Hétvégén már megvettem a Hipp-es 125milis gyümis üvegeket, alig várom, hogy kipróbáljuk. Glutént a gyerekorvosunk 4-5 hónapos korban mondta kipróbálásra, a kutatások szerint - most - ezzel tesszük a legtöbb jót ilyen téren... Én adom, de mondjuk nálunk senki sem allergiás semmire (kopp-kopp-kopp).
    A lopkodós mocskoknak tényleg száradna le a kezük!!! Amúgy meg minket néznek tolvajnak a babakocsival.. már alig várom, hogy kikerüljön belőle a gyerek, mert hol megalázó, hogy szét kell csomagolnom a kölköt, hogy lássák, nem pakoltuk tele tévével a hordozót!

    VálaszTörlés
  2. Pffffffffffff, de borzasztó gáz!!!!! Minket szerencsére még nem pakoltattak szét... de most komolyan, hová tedd a gyereket????? Na mindegy...

    Gluténnal egyelőre arra jutottam, hogy oks, akkor várok vele 6. hónapig, az is olyan közös többszörös... (8+4=12/2=6 XD)

    Ja, nem is írtam, óóóóóósan patikában RECEPTRE!!!!!!!!!!! 7000Ft-ot kértek el EGY DARAB!!!! vakcináért. Azt hittem, agyvérzést kapok. Azt sem tudom, minek hoztam el, asszem azért, mert sürgősen kellett...

    VálaszTörlés
  3. A kitérőd azért tetszett, mert már látom nem csak mi vagyunk párommal felháborodva azon, hogy a kedves vásárlók mindent kibontanak.... Nem elég az az egy, amit már valaki kibontott, mindet meg kell nézni!

    VálaszTörlés