2012. január 4., szerda

Hajdan volt csodás alakom...

Már nem is emlékszem. Tudom, kilenc hó fel, kilenc hó le, így hát várakozok. Fogyózok és igyekszem mozogni, többet nem tehetek. Addig is nézzünk csak egy "leltárat", mi marad, és mi veszett kárba talán örökre.

A fejem: még megvan :D a plusz 15-20 kiló viszont, ami a terhesség majd a szülés óta feljött azon is erősen meglátszik, nem különben a hormonok huncut játéka, ami szerint eléggé carul festek, maradjunk ennyiben... a szám kicserepesedett, de mérföldekkel jobb így is, mint szoptatás alatt volt, amikor is a napi 8-10 liter víz után is cserpes maradt és nem volt olyan ajakbalzsam, amitől elmúltak volna a cserepek.

A melleim: gyanítom, helyrehozhatatlanul tönkrementek. Nem sajnálnám őket, ha legalább szoptatni tudtam volna rendesen. Nem tudtam, ez van. Vigasztal, hogy olvasatom szerint a többi terhesség és szoptatás már nem rombolja tovább...

A hátam: életemben először vastag, redőző zsírpárnák borítják. SOHA ilyen még nem volt, pedig voltam már nagyon kövér. Hogy ez honnan jött, mit keres itt és meddig marad, azt szerintem a legöregebb indián sem tudja.

A hasam: azt hiszem, a terhességem talán itt végezte a legnagyobb pusztítást. A bőr laza, az izmok kinyúltak, nem tartanak. Amerre frdulok éjjel az ágyban, arra megy a hasam is, csak úgy magától. A linea nigra nem múlt el, pedig ígérték, hogy el fog, és újabb striákkal lettem gazdagabb, pont mint egy katona némi harci sérüléssel egy újabb háború után.

A kezem: erről ne is beszéljünk. A kicsi mellett ugye állandóan kezek kell mossak, a tenyerem kérges, akár az ősi platánok törzse, a kézfejem csupa sebhely, ahogyan magától kinyílik rajta a bőr. Krémmel hiába kenem, körberöhög...

Csípőtájék, derék, fenék: hagyjuk is. A szülésre felkészülvén kitágult a keresztcsontom és még nem ment vissza. Legyen elég annyi, hogy egyre kevesebb nadrág jön rám.

Combok: azok is nagyobbak lettek pár számmal. DE!!!! Legalább azokon ép maradt a bőr :)

Lábfej: szintén olvasatom szerint a terhességem alatt nőtt egy számot a lábam... nekem nem tűnt fel...

Marha idegesítő, hogy azt hittem, szülés után visszakapom önmagam, de csak valami sokkal rosszabbat kaptam... de tudom, 9 hónap fel, 9 hónap le...

7 megjegyzés:

  1. Ez igaz,türelem,én olyan 7 hónapos kora körül tudtam elkezdeni diétázni,mozogni(addigra kevesebbet szopott) és fogyni,4 hónap alatt lement 8(na ja a vetélés után visszajött a fele de azt hagyjuk) mindened helyre fog jönni de az ember előbb szétesik a szülés után,tök igazságtalan,én is egyre csúnyább lettem...kiszárad a bőr,kihullik a haj,elhagynak a jótékony hormonok csak az éjszakázás miatti csúnyaság marad.Na de,jön még kutyára dér :) helyre fog minden jönni.A lábméret is visszaáll,én újra 37-es cipőt hordok.

    VálaszTörlés
  2. Évi, ez durva, vetélés után én is híztam 10 kilót!!!! Nem is ment le... :( de majd most! :D

    VálaszTörlés
  3. csillagvirág142012. január 6. 9:47

    Szoktalak olvasni, örülök, hogy a távolból nyomon követhetlek Benneteket!
    Először is gratulálok a kis Trónörököshöz!

    AMi pedig az alakodat illeti, tényleg nyugi, minden szép lassan helyre fog állni. Két gyerek után elmondhatom, hogy (bár baromi rossz minden reggel mást látni a tükörben a vágyottnál), de idővel, némi diétával és mozgással sokat lehet finomítani a testeden. A diétát és a mozgást nem feltétlenül most kell teljes erőbedobással csinálni,a hormonok úgysem fogják hagyni a hirtelen sok súlyvesztést. Mindent csak szépen lassan, fokozatosan csinálj. Nekem pl addig nem moccantak a + kg-k amíg szoptattam, sőt gyarapodtak is (bár szerencsére nem sokkal), s a csípőm visszahúzódásához is kb 1 év kellet mindkét fiam után.

    A száraz kezeidre viszont ajánlanék egy krémet. Nem jó az illata, de nagyon hatásos az Avon glicerines kézkrémje. Nekem is sokszor kisebesedik, de ez a krém max 2 nap alatt teljesen helyrehozza! Érdemes egy próbát tenni vele. :)

    Szia,
    csilagvirág14 (a Babanetről)

    VálaszTörlés
  4. Kata: én is pont így gondoltam és az összes ruhámat elajándékoztam. Kár volt. Kb 10 hónapos volt Bálint is minden visszament, úgy hogy semmit nem tettem ezért. 14kg híztam Bálinttal és volt rajtam plussz az elejétől. A csípőm ment vissza a leglassabb, ezért nem jöttek fel a nadrágok, szoknyák. A mellemről nem beszélnék:( és nekem a lagnagyobb gond a lábméret, mert keskeny volt a lábfejem, és az csúszott szét, így egy méretet nőtt a lábam, így nincs cipőm, sőt korcsonya, sícipő sem jó, bőrcsizmáim is kuka, edzőcipők. Szóval nekem ez a legnagyobb bajom.
    Kitartás, pár hónap és kevesebbet fog aludni napközben Samu, és nem lesz idős enni, nekem ez segített:)

    VálaszTörlés
  5. Szétröhögtem magam. Persze nem a nyomorodon, hanem mert én is írhattam volna :) Rendbejöööösssssz! Nekem a lábam még mindig 41-es, az első terhességem előtt 39-es volt. Egy évig jártam MBT cipőben a 2. gyerek után, úgy hazavágott ez a hirtelen növekedés, de az helyrerakott.
    Majd a 9hónapos Samu mellé rakj anyufotót :) Én is ígérek egyet a 9hós Nati mellé :):):) Rendben? (apró betűs rész: az ajánlat visszavonható :))

    VálaszTörlés
  6. Köszi csajok!!!! :)

    Igen, mindenkitől ezt hallottam, hogy kitartás, lesz még jobb is! Na, úgy legyen :D addig meg tornázok, csak úgy, az endorfinért :D

    Zsebbi, majd teszek fel egy előtte, alatta, utána fotót :D

    VálaszTörlés
  7. És igen! Én amikor itthon meséltem, hogy nőtt egy számot a lábam 39-ről 40-re, mindenki kiröhögött, hogy ne beszéljek már butaságokat.
    Egyébként kitartás. Reméljük lesz ennél még jobb is! :D

    VálaszTörlés