2012. január 24., kedd

Hozzátáplálás 2, avagy kanállal kínlódunk! :D

Miután teleszalad a hócsukám az almalé kifacsarással, szűrővel szüttyögéssel és más egyébbel, kedves ismerősöm jó tanácsára kirongyoltam a bio piacra szombat hajnalban (ezúton szeretném a BKV kedves édesanyját csókoltatni, de most nem merülnék a részletekbe, ez nem az a bejegyzés).

Na, a hepi ki is ült az arcomra, mert oks, alapvetően nem almaléért mentem, de azt is kaptam, meg répát, meg céklát (mármint levet), meg magozott (!!!!) sütőtököt (végre nem kellett a magokat is kifizetnem), meg akkor már vettem répát is (ma project lesz am...), szal sikeres volt a beszerző körút, de a lényeg, amiért mentem: tartósítószer és CUKOR MENTES!!!!  őszibarack lé!!!! Húúúúúúúú, de happy voltam! :)

Na, hazaértem, örültünk egy kört, gyerekemnek ízlett az almalé, yupi :) este úgy gondoltam, akkor próbáljuk ki a barackot. Na igen ám, csak hogy olyan rostos a lé, hogy nem folyt át az 1es cumikán. Mire a 2esig eljutottunk már annyira felhígítottam a cuccot, hogy nem kellett a gyereknek (nem csodálom...), szóval másnap előkére föl! Kanalat elő, és óvatosan elkezdtük a manóba tukmálni a barackot. Ízlett neki, de nem tudott a kanállal mit kezdeni, állandóan kifújta a baracklevet, szal a végére már több volt a homlokán, mint a szájában :D (kár, hogy arról nem készültek képek...) Azóta ügyes, csak türelmetlen, így csak tízóraira és uzsonnára van barack :)


1 megjegyzés:

  1. az tök jó, ha elfogadja a kanalat. zsófikám sikítófrászban tör ki tőle. de valamiért az apjától még azt is elfogadta legutóbb....
    igazi kis csaj :D
    egyébként én a pépes sűrű anyagokra, vagy a rostosabb levekre a variábilis cumit használom (avent), nekem bevált. amit kanállal nem eszik meg, legtöbbször így igen.
    és egyelőre a lényeg az, hogy a pocakban legyen a kaja, ne a lefolyóban :)

    VálaszTörlés