2011. november 25., péntek

Forog...

Ha nem a saját szememmel látom, nem hiszem el. A gyerekem nincs egy hónapos és magától simán megfordul. Az apja hasra tette, mondván, ha már úgyis üvölt, hátha kijönne az erőlködéstől néhány puki. Samu fogta magát és visszafordult a hátára. Az apja nem adta fel, újra hasra tette. Ekkor értem be. A fiam kifeszült, kihúzta a karját maga alól és már az oldalán is feküdt. Innen már csak egy bömbi volt és a hátán sivalkodott. Pedig mindenhol azt olvastam, hogy 3 hónaposan forognak a babák...  persze hátról hasra nem fordul. Meg tudná csinálni, de nem teszi (pelenkázón szokta gyakorolni, hogyan lehet peluscsere közben leesni, így lassan arrébb húzom a pelenkázó lapot, hogy hogyha isten ne adja esne is, akkor is a kiságyba). Utál hason. Evvan...

5 megjegyzés:

  1. De komoly!!! Ilyet még én sem hallottam! :)

    VálaszTörlés
  2. Nori is ezt csinálta. 4 hetesen hason aludt, felébredtem hanyatt volt.
    Majd 3hósan is egyfeszt. Most 4hósan nem akar...istenért sem átfordúlni:S:(((

    Ügyi:)

    VálaszTörlés
  3. Már próbálkozik hátról hasra is, de még kicsi a lendület :D nem is baj, van még ideje :)

    VálaszTörlés