2011. november 12., szombat

2 hetesek lettünk!

Jó, még csütörtökön, de akkor is :D

A tej kérdéssel továbbra is küzdünk, már térdig tiszta tej vagyok, ha kiscupi felsír, de a mennyiség még mindig elég tréh. Sok sok barátnő, ismerős ajánlására kipróbáltam az Urtica Urenset (homeos bogyó), első nap a 80-90es hozamból 60 lett, második napra csak 40, így abba is hagytam gyorsan, amíg teljesen el nem apaszt... jó kis tabi lehet, biztosan sokaknak működik, de én ilyen csodabogár vagyok, na :D de még bízok benne, hogy visszajön a tejem, mert jelen pillanatban felborult a mérleg nyelve a tápszer javára, amibe az ember kénytelen beletörődni, de azért bosszantó.

Ellenben viszont a tegnapi fürcsi utáni mérés szerint lassan elérjük újra a születési súlyunkat :) 3650et mutatott tegnap a mérleg, ami ahhoz képest, hogy másfél hete még csak 3400 volt, szép gyarapodás :) emellé szépen kikerekedett a kis pofikája, végre nem olyan soványka szegény, komolyan, a szívem szakadt meg, amikor ránéztem...

Tegnap kipróbáltuk a kiságyat, a kicsi kossal egyből szerelembe estek, egész reggel magyarázott neki :) apával is sokat játszanak már, ha apukája belefúj a nyakába, aztán ad neki egy puszit, hatalmasakat vigyorog :) szóval végre nem csak akkor van már vigyorex, ha tele a pocak :)

Egyre több mindent meg tud már fogni, és mindenre nagyon érdeklődően néz, de azért még teljesen koordinálatlanok a mozdulatai. A szájbólcumikitépő mozdulat az, ami abszolut tudatos, meg a nem kérek már cicit mozdulat, a többi még nem nagyon... szépen fordul oldalra, nekem is meglepő módon, ezt már jó pár napja csinálja, főleg a délutáni alvásoknál, amikor az ágyon pihizünk, simán odabújik hozzám :)

Elkezdtük szedni a Vigantolt, kipróbáltuk a "szupernyuszit" (Libero), nem vagyok elájulva, a gyerekem állandóan tarkóig tiszta pisi... bár legalább a kakamanót benn fogja, ez is valami...

Képeket majd hozok, de most ébredezünk, mennem kell...

10 megjegyzés:

  1. Szia!

    De jó, hogy jól vagytok, édes lehet, ahogy mosolyog. A Mecsek szoptatós teát próbáld ki hátha az segít. És tudom, hogy gond volt a cukroddal, a rántott levesek a madártej és a sajtos tészta remekül növeli a tejmennyiséget. Tudom..tudom...hizlal sok benne a szénhidrát, de talán pont ezért.:)

    Na puszi:*

    VálaszTörlés
  2. Az édeskömény teát is kipróbálhatod, én azt ittam állandóan és nem volt hiány :-) persze lehet, hogy nem azért, de hátha... Örülök, hogy jól vagytok és szépen fejlődik a picur :-)

    VálaszTörlés
  3. Hát én megiszok napi másfél liter tejet, édeskömény tea is megy, meg minden, de a madártej működhet, anyum egyik kollégája is javasolta. Eszter, teszek rá, hogy hízlal, asszem szülés után fél órával hagytam abba a diétát :D kicsi gyerek mellett nem is menne, hogy számolgatok, meg leülök 2,5 óránként enni... hát persze...

    VálaszTörlés
  4. Az én csodaszerem a Macikávé volt, meg a Karamalz "sör" (asszem így kell írni) Nem igazi sör, csak malátaital. Várom én is a képeket :)

    VálaszTörlés
  5. Macikávé van itthon... na kipróbálom :-) köszi a tippeket!

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok a Családhoz! Nagyon jó egészséget, és kitartást a szopihoz! Remélem, hogy sikerül visszahozni, és nem kell sokat a patikában hagyni tápszerért! Nekünk 4 hónapig ment csak, és utána olyan macerás volt a tornára járás (ott nincs mikró) is, meg bárhova elmenni. Na mindegy.
    Szupernyuszi: Elég szorosan adod rá? Ha gumírozott a dereka, és a ragasztó szalag is, akkor feladásnál nem kell semmi hézagot hagyni, ugyanis ahogy mocorog, lazul, és utána a combtöveknél is enged. Én csak olyan pelusnál hagyok egy kis helyet a pocaknál, ami nem gumis derekú, tépőzárú. Illetve lehet, hogy nagyobb méret kell, mert az is lehet, hogy még súlyilag a zacsira írt súlyhatáron belül vagytok, de neki már annyi pisije van, hogy kell a nagyobb.
    Nekem a nyuszi volt a legjobb pelus, de már nem engedhetjük meg. Ami még nagyon bejött, az a Bella Happy amit a tescoban árulnak. Vastagabb, mint a most árult Pampers, és zöld tescos-ok, és a múltkor 1-et fizet 2-őt kap akcióban 28 Ft-ra jött ki darabja! Ez még a gagyi ismeretlen nylonos külsejűeknél is olcsóbb, és legalább olyan jó mint a nyuszis!
    Minden jót!

    VálaszTörlés
  7. Pelus kérdés! Anno nekünk csak a Pempers pelus jött be. Lányos bartátnők vettek mindenféle saját márkás pelust, ami sokkal olcsóbb volt, nekünk meg nem volt jó egy sem! (Kisfiúknál ez eleve macerássabb. Bármerre mehet ugye a pisi...) Annyit kellett mosnom, hogy a végén inkább megvettem a drágábbat! Nem tudom az évek alatt mennyit változott a minőség. Kiváncsi leszek, megúszhatom- e valami olcsóbbal...

    VálaszTörlés
  8. Csodálatos képeket hoztál! A tápszer miatt ne idegesítsd magad, tudod, hogy én is mindent megtettem annak érdekében, hogy visszjöjjön a tejcsi, de mégsem! A teákkal egy kicsit óvatosan, mert ha sokat iszol belőle (hogy sok tejcsi legyen), akár Samunak pocakfájást is okozhatsz Vele! Nekünk sem jött be Zsani a nyuszis pelus! Abból nekünk is mindig kifolyt a pisi. A Pampers volt az ami bevált, azóta is csak azt használjuk! És olcsó pelus, ide vagy oda, nekünk ez sem drága, mivel nem kell olyan sűrűn cserélni már most a pelust, mint az elején, viszont egy olcsó pelusnál többször kellene, mert próbáltam ki belőle egy fajtát. Kaptam egy párat próbára, de köszönöm inkább nem! Valamint ami nem utolsó szempont a Pampers sokat szív, de nem nő hatalmasra, mint a többi amit próbáltunk, illetve ez puha marad, nem keményedik meg és nem áll össze!
    Puszi: Mindike!

    VálaszTörlés
  9. Fú csajok, köszi a pelus hozzászólásokat, az volt a baj, hogy a nyuszit nem húztam meg eléggé, de valóban, lassan váltani kell 2esre... mindegy, ennek kimegyünk a hátán és visszatérünk a Huggies-ra, nekünk az vált be igazán, aztán majd kísérletezgetünk, én lelkes vagyok :)

    Tejről nem mondok semmit, mert megint csak elkiabálom :D

    VálaszTörlés
  10. zsani, miből gondolod, hogy az urtica apasztotta? tudom, hogy te is ilyen csodabogár vagy, és fordítva vagy bekötve, de azért ennyire? :-o
    :)

    VálaszTörlés