2011. október 13., csütörtök

Harmadik CTG + UH

Na, túl vagyunk a harmadik CTG-n is, a fájásegyenesem már elértea 40et is! :D yeeee :D szóval még mindig nem nagyon szülünk, bár ettől még bármi lehet. Nagyon elszomorít, hogy senki nem tud semmit mondani, talán a bizonytalanság a legrosszabb, a legbosszantóbb. Ezért is kapaszkodok lelkesen a 31-be, az a garantált, a fix :)

Amúgy ez a CTG is nehezen indult, de akkor kezdjük az elejéről a dolgokat. :)

Hétfőn voltunk UH-n, apa is jött, amúgy is szabin volt, mert aznap délután utazott. Jó nagy köteg várakozás után (még jó, hogy volt időpontunk) behívtak minket, baba csodálatosan rendben van, minden szerve ép, a buksi nem nőtt 33. hét óta, ennek örültem, akkor már valszeg nem is fog, így is 3630g-nak saccolták, itthon a babahossz meghatározó progival kiszámoltuk, hogy most kb. 49-50cm, mivel már nem fog nőni, így nem lesz egy óriás bébi :) bár a programok sem tévedhetetlenek.

Aztán apa elutazott, Samu bepörgött, mint a ringlispíl, sosem csinált még ilyet, meg is ijedtem kicsit, hogy mi baja lehet... végül 10kor beájult, de olyan szinten, hogy semmire nem reagált. Hát nem baj, biztosan jól van, csak kiütötte magát,  majd reggel mocog. Na, reggel nem mocogott. Meg is ijedtem rendesen, mi baja lehet a gyereknek??? Akármit is csináltam, nem reagált, de nem akartam piszkálni, hát úgyis megyünk CTG-re, majd mondanak valamit, egy kórházban idegeskedni végül is jobb, mint itthon.

Persze eltököltem az időt, így elkéstem (magamhoz képest, mert amúgy nem lehet elkésni), szóval eléggé sokat kellett várnom, hogy bejussak. Odabenn mérleg, vérnyomás, fogytam egy kilót, a vérnyomásom az egekben (130/70, tudom, hogy nem sok, de nekem, akinek 100/60 az alap, rengeteg...), felcsatol a nő a jobbik CTG-re, leülök, hát nincs a gyereknek szívhangja. Akkor már éreztem, hogy kezd gombóc gyűlni a torkomban, a néni keresi a gyereket, sehol nincs szívhang. Akkor már az ájulás kerülget, amikor is felpittyen a gép és elkezdni a 135-140es szívfrekvenciát a papírra karcolni. Samu előkerült.

Már 10 perce küzdök lelkesen alvó gyermekemmel, amikor bejön a másik néni: "Jó lenne ébresztgetni a babát ám!" Hát banyek, maga szerint mit csinálok, amikor rázom a hasam, mint egy hülye??? Még 10 perc, Samuba nem tudok életet lehelni. Közben elégedetten konstatálom, hogy a fájásegyenesem stabilan 25 és 30 között ingadozik. Fájás amúgy nincs, de már legalább valami van, a 25-30 mégsem -2...

Aztán felvettem a Samu-nagyon-utálja pózt, azaz felültem egyenes háttal, na ez meghozta a várva várt eredményt: a kisfiam lelkes tiltakozásba kezdett. 5-6 dühödt rúgás után le is kapcsoltak a gépről, mondván, hogy sokan várnak kinn. Mondjuk ennek ellenére fészkelődésestől mindenestől 36 mozgást számoltam :)


Ezzel a papírral felrobogtam a dokimhoz, aki leláttamozta a csíkomat, örült a negatív sztreptónak, megnézte az UH leletet, aztán feltette a szokásos kérdést: "Kérdés vagy panasz?" Elsírtam a nagyon sötét sárga folyásomat, nem csíp, nem éget, nem büdös, nem túrós, csak nekem nem tetszik a színe.. Megnézett, hát hüvelygyulladás. Kaptam rá tablettát (ez megérne egy külön posztot, de inkább nem fecsérelek rá szót, rémes, maradjunk ennyiben...), aztán rákérdeztem a reggeli barnázásra (ugyanis arra ébredtem, hogy tele van barna foltokkal a tisztaságim), erre azt a választ kaptam, hogy a gyulladás miatt is vérezhettem (nem néztük meg, hogy nyitva vagyok-e), de még ha a nyákdugó is lett volna, az se jelent semmit. Sajna tudom, hogy igaza van :(

Szóval ennyi történt, jövő kedden újra találkozunk.

3 megjegyzés:

  1. Na tegnap már többször is belestem, hogy mi van máááár... :D
    Az 1-2 kg fogyás már lehet előjele a közelgő szülésnek :)

    VálaszTörlés
  2. szerintem inkább csak azt jelzi, hogy 3 hét alatt a 20. mérlegre lettem felállítva, ami véletlenül sem azt mutatja, amit a másik 19 :D de valóban, már számoljuk a napokat, vészesen közeleg a mi időnk is :)

    Tegnap am szülinapoltunk, tegnapelőtt meg apánál volt a fényképezőgép :)

    VálaszTörlés
  3. Kitartást! Már nincs sok vissza!
    És bármikor megindulhat Samu!

    VálaszTörlés