2011. október 5., szerda

Cukor kontroll (round 3)

Hát meg volt tegnap az utolsó cukorkontrollom is. Eleve későn értem oda, ráadásul még pluszban későn is hívtak be, szóval 1/2 9 volt, mire enni tudtam. Persze érthető, hiszen mindenki végzett 1/4 óra alatt, nekem 1/2 óra volt az egész cécó, ugye ki kellett kérni a sztrepto kérő lapom, a vércsoport ellenőrzést kérő lapom, levett Gizi néni vagy 5 liter véremet, volt egy kis nézeteltérés az anti D miatt (ugyanis a kiskönyvemben nincs benne az októberi vetélésem, pedig az anti D miatt fontos lett volna...), kaptam egy elboocsájtó felvilágosítást, miszerint szülésig szigorúan diéta, utána óvatosba vissza lehet/kell vezetni a cukrot és okosban el kell hagyni a diétát, hogy aztán a 6 hetes kontrollon jó legyen a terhelés. Mesélt a következő terhesség alatt tartandó diétáról is, miszerint nagyon hasznos, csak 15. hét elején hagyjam abba, nehogy a 16. heti terhelésem emiatt legyen rossz (ugyanis akkor már a 16. héten kell terhelésre mennem...)

Aztán felkötődtem CTG-re, de persze voltak gondok, a szívhangos tappancs nem nagyon akart működni, így azt végül nekem kellett tartanom, hogy mutasson valamit... ilyen lett a görbém:


A pecsétek egy étterem tisztának tűnő asztaláról kerültek rá... szóval eszerint még mindig nem szülünk meg, bár már legalább volt olyan, hogy 40ig felment a görbém. :)

Aztán leszúrtam magam, majd irány a szülészet, aláíratni a CTG papíromat. Visszajött az orvosom szabiról, azért látszott rajta, hogy kipihente magát :) Felvilágosított a szülésről, aláírta a görbémet, levette a sztreptot, megvizsgált, mondta, hogy rövidülgetek szépen, de még végig zárt vagyok (mondom én, hogy sosem szülök meg :D ) Beszéltünk a mentőről, mondta, hogy nem javasolja, mert sokára hoz be, akkor már inkább taxi. Szóval majd tartani kell itthon elfekvőben taxipénzt. Azt is megbeszéltük, hogy hogyha nem indul be magától a szülés, akkor 40. héttől naponta kell járni CTG-re, aztán 2 naponta amnioszkópia + méhszáj vizsgálat, ha kinyíltam 2 ujjnyira, akkor indítanak, ha nem, akkor október 31-én (41+1) valahogy kirobbantják Samut. Én nagyon kíváncsi vagyok, melyik variáció fog fennállni...

Na mindegy, a vizsgálat után le a másoodikra, leadtam a mintát a laborban, aztán spuri vissza, onnan már csak a szokásos dolgok voltak, ettem, cukrot néztünk, ennyi. Annyira jók lettek a cukoreredményeim, hogy nem is kell ma telefonálnom, mert úgyis minden oksa lesz, ráérek jövő kedden felvenni a leleteket :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése