2011. szeptember 13., kedd

Cukor kontroll (round 2)

Megtörtént a 2. kontroll. Ez már izgalmasabb volt, nem kis gyomorideggel. Indulás előtt összevesztem apával, olyan idegesen mentem be, hogy szinte remegtem. Rásdásul nagyjából 7re értem be :S De végül is nem vesztettem semmit, 1 óra helyett csak 10 percet kellett várnom :D Ráadásul csak 3an voltunk, maga volt a tökély :)

Az eljárás a szokásos volt, leadtam a gyűjtött vizeleteket, Gizi néni megint megemelte a szemüvegét, amikor közöltem, hogy a nappali gyűjtött 4,2 liter, az éjjeli 2,4. Mesélte, hogy a múltkor volt egy kismamája, aki közel 4 liter gyűjtötett hozott, mármint nappalit, meg 3 liter éjszakait és a központi laborban nem akartak neki hinni, mondtam, hogy valszeg az is én voltam :D Kitárgyaltuk, hogy lehet ennyit inni (baj volt a vesémmel, így sokat kellett innom, és megszoktam, meg hát terhesen aggdótam is a koraszülés miatt, így inkább csak ittam és ittam :D ) Aztán súly mérés következett, egy másik mérleggel, az +1,5 kilót mutatott, amúgy egy kilót fogytam, de mindegy is... szal le lettem cseszve, hogy egy kilót lett volna szabad híznom, én mondtam, hogy fogytam is, de senkit nem érdekelt... na mindegy is :D levette Gizi néni a vérem és kiültem reggelizni.

Közben szóba elegyedtünk egymással a csajokkal, nagyon jól elbeszélgettünk, vicces volt, de legalább eltelt az idő :) A reggeli utáni mért cukrom 8,3 volt, rosszul lett mindenki, aztán le lettem csapolva megint.

Közben megjött a dietetikus, most a Krisztina volt, jót mosolyogtam, amikor mondta, hogy rám emlékszik :D maradandó élményt nyújtottam elsőre :D Abban egyeztünk vele, hogy kettészedem a pótvacsorát, egyszer eszek 8kor 10 grammot meg egyszer 10-11 felé szintén 10 grammmot, ha így jó, akkor örülünk, ha nem, akkor levesszük a reggelimet is 20 grammra, a tízóraimat meg feltuningoljuk 40re. Ugyanis reggelre leesik a cukrom, így a kenyerek megdobják, de sajna tízóraira megint leesik, ami azt eredményezi, hogy az ebéd megdobja, és így eléggé durva hullámvölgyek jellemzik a diétámat... :(

Aztán tízórai, majd mérés, én 6,5öt mértem, utána csapolás. Megbeszéltük Gizi nénivel, hogy másnapra (mára) kitalálja, akkor hogy is legyen a diéta majd laboreredménytől függően, következőleg ugye 37. héten kell mennem, így eleve keddre hívtak be, hogy el tudjjam intézni az NST-t, meg akkor levesszük a szülés előtti nagylabort, és akkor így frankón el tudom intézni a sztrepto kenetet is a másfél órás szünetben :D mondtam is Gizi néninek, hogy sokan panaszkodnak a diabétesz miatt, pedig milyen hasznos, az ember egy köteg dolgot el tud intézni egy csapásra! :D

Ma betelefonáltam, eléggé izgultam, éjjel is ezzel álmodtam, szal jól be voltam tojva, mit mondanak majd. Minden rendben, minden eredményem gyönyörű, az éjjeli gyűjtésben volt némi acetonocska, de elhanyagolható. A reggeli cukor, ami nekem 8,3 lett a labor szerint csak 6,6 volt, de azért vegyük a reggelit 20ra, próbáljuk meg. Hát legyen :) Nagyon megörültem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése