2011. július 7., csütörtök

Napi cukiság ♥

Hoztam pár képet néhány igazán dögös új szerzeményről, és persze a játékok sem maradnak el :D

Ingek és nadrágok :) Persze van még, ez csak a "krém" :D


A kantáros körlet: 


Pólók:


és a felírat a dínóson (én behaltam tőle, így került a kosárba):


Pár body, mert abból sosem elég :D ezek már nagyobb méretek, április, májusi kiadás :)


és persze az elengedhetetlen napozók :D



Aztán néhány játék. A nyuszi kilós árban volt, a biri 700Ft-ba került... szerintem az életben nem járt egyik sem gyerek kezében...


A pulcsis maci szintén kilós árban volt, a cimkéje eredeti, gondolom nagyobb korosztály kapta ajándékba, a másik maci boltból került a turiba, volt még 3-4 darab belőle... szintén 700Ft (30 centis macik!!!)


Ez óóóóóósanos termék, kemény 700Ft-ba került és ilyen hülye fejű halas szundikendője garantáltan senkinek nem lesz a környéken :D


Millió csörgő, 3-500Ft-ért, szintén óóóóósan,  + a plüssöket kaptuk az egyik ruhacsomaggal..


Egy vadiúj chicco zenélős világítós mackó. Samu imádja a zenéjét, ez is talán 500Ft volt...


Mi ebből a tanulság? Mielőtt berohanunk a méregdrága bababoltokba méregdrága babaruhákat venni, érdemes turikban is szétnézni, mondjuk egy eléggé nagy méretű Hádában teljesen új ruhákat lehet kifogni :)

2 megjegyzés:

  1. Hú nagyon jó tényleg a dinos poló is:)

    Jujj, én most teljesen azt érzem, hogy mikor fogunk mi is a sok mindent összeszedni, meglesz minden????stb-stb.... :O Mások meg tökre a végére hagynak sok mindent... S félidő előtt szerintem mi sem igen fogunk...

    VálaszTörlés
  2. Én a végén már csak pihizni akarok. Semmi mást, csak pihenni. Újra mosni az adott méretet, összepakolni a kórházi pakkot, kikészíteni a kis garnitúrákat, és ennyi :) de mindenki másképp csinálja, szerintem erre sincsen szentírás :)

    VálaszTörlés