2011. augusztus 5., péntek

A gesztációs diabéteszről - folyt.

Hát, nehezebb, mint gondolnám... egészen könnyű volt, amíg

A) nem kellett cukrot mérnem, így nagyon jókat tudtam enni, laktatókat és meg is volt a szénhidrát mennyiségem

B) nem vették le a 200g-ot 180g-ra...

Bezzeg most nagyon nem érzem azt, hogy "a fenébe, már megint ennem kell?" Cserébe sokat kavarog bennem a "hogy a fenébe találhatták ki, hogy kismama léttemre max. 1600 kalóriával legyek el egész nap????".

A cukrom hajnalban (éhgyomri) elég alacsony, 3 körüli, utána viszont tök mindegy, mit eszek, simán felmegy 7 fölé... még ezzel is kell kísérletezni, lehet meg kell cserélnem a reggelit és a tízórait szénhidrát címszó alatt, mert a hirtelen 30 sok a szervezetemnek, úgy fest. Első nap még jó volt, 4,6 volt az ébredési, 6,5 reggeli után, de akkor nem voltam teljesen eléhezve...

Emellett most hatalmas áttörésre készülök, holnap ki akarom próbálni a RIZSt! (na, azt még nem ettem, mióta diétáznom kell...) Hogy ez a nagy kísérlet milyen formában fog megvalósulni, az még a jövő zenéje, rakott mutyon is agyaltam (ötletem sincs, mit rakjak...), de csak simán párolt rizsen is némi párolt hússal... vagy valami ilyesmi..

Tegnap vettem májkrémet!!! Szénhidráttartalmát nem mértem, a máj tartalmaz alapból 5g-ot (100g), ebben volt 3,4 és tele volt liszttel meg ilyenekkel... 9% libamájat tartalmaz, ez sokat elárul. A kórházi menün sem tüntettét fel a szénhidráttartalmát, de azért magam megnyugtatására kiszámoltam az általam elfogyasztott mennyiségét, 0,5g volt, nem találtam érdemesnek szórakozni vele. Viszont utána teljesen elfelejtettem cukrot mérni. Wow...

Kiderült, hogy ehetek virslit is mustárral, meg egy csomó jópofa dolgot, de ezek után olyan hamar éhes leszek, mintha nem is ettem volna. A legszomorúbb, hogy mindenből csak light-ot lehet enni, és hát így is fogyni kell ugye... (kérdem én: honnan???????)

Egy szóval, röviden: elegem van. Nem érdekel, milyen csinos kismama leszek, nem érdekel, hogy már csak 12 hét, nem érdekel, hogy a babáért mindent...


Bandesz tegnap bejeletentette, hogy hétfőn beugrik a mekibe egy bigmac + menüre vacsi gyanánt... majdnem sírtam... :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése