2012. április 22., vasárnap

Csak pár sort..

..az én ügyes, most már igazán nagy fiamról.. Sajnos a leadandók nem engedi, hogy annyit írjak, amennyit szeretnék.

Nézzük csak:

Új szokása, hogy emeli a karját, ha azt akarja, hogy vegyük fel és köhög, ha szomjas (mindig megitattam, ha köhögött, most azt hiszi, hogy ez a "szomjas vagyok" jelzés... :S ) Nem örültök neki, de majd csak leszokik róla.

Ha szólok neki, hogy Cicám, vagy Masni, akkor figyel (a Samura nem hallgat, ejj, fránya becézgetések... ennek örömére egyre többször szólítom a nevén, hátha...)

Elfogyott az 1es tápi, vagyis erősen fogytán, így vettem 2eset. Csak reggel kapja, egy kanál 2es, 5 kanál 1es, de még így is büdit kakil :S nem tudok mit csinálni vele, tapasztalat, hogy 1 hét alatt általában hozzászokik a szervezete. A Wenig Süss tejpépet is kavarom, mert tisztán meghajtotta... de itt élünk, nem hordhatom Magyarországról kartonszám a kaját élete végéig... :S

Elkezdtük vagy 2 hete a glutént, hogy jól tettem-e, majd legkésőbb 40 év múlva kiderül... (bár akkor már megint vitatható, hogy ettől van-e baja...)

Éjjel megint nem alszik rendesen, 9ig kiabál, pedig már mondtam neki, hogy hátrakötöm a sarkát, de csak kiröhög... :/ (azt hiszem, nincs tekintélyem, bár amikor bájosan rám vigyorog, nem bírom ki, hogy ne röhögjem el :D )

Emellett felfedeztük a kiságyon a rácsokat (megjött ugyanis a megrendelt kiságya), tegnap be is akasztotta a lábát ügyesen, azt hittem, a balesetin kötünk ki, de az apja szerencsére ki tudta szedni. Szóval az új sláger most a rácsozat, a gyerek állandóan keresztben van a kiságyban... :S

Egyre lelkesebben mondogatja, hogy sze-sze-sze, és jókat röhög rajta :D Általában nevetve ébred és napközben is sokat mosolyog, kivéve, ha dilis napja van, mert olyan is van.

Kanállal egyelőre megint nem nagyon eszik, de nem a kanállal, a kajával van a baj, meg úgy általában sem eszik most, de ez van, nem tudok vele mit csinálni. A tápit szívesen elfogadja, azt adom, ha a főzi nem kell. Meg itatom, itatom, lehet, hogy az a baj...

Hát ezek vannak velünk mostanában :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése